Üdvözöllek!

Köszöntelek az oldalamon! Ismerőseim elbeszélése miatt, arra az elhatározásra jutottam, hogy összedobok egy blogot, ahol hangot (vagyis betűt) adok érdekesebbnél furcsább dolgoknak! Lassan de biztosan haladok, és remélem hamarosan teljesen kész leszek (ez nem jó már most is az vagyok...) szóval igyekszem befejezni és rendszeresen karbantartani az oldalt.

Amit nap mint nap tapasztalunk

Mivel általában nyitott szemmel járunk, sok furcsa dolgot látunk. Vannak köztük olyanok is, amiket szívesen kibeszélünk. Bevallom, mostanában egyre kevésbé tudom tolerálni az emberi butaságot! Ergo...ha valaki magára ismer, az csakis a véletlen műve lehet!!!!!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Utolsó kommentek

Ünnepeljük a karácsonyt!

2008.12.24. 18:46 | krigery | Szólj hozzá!

Mint minden évben idén is eljött a karácsony. Az ünnepi pihenés közepette, gondoltam egy nagyot, méghozzá azt, hogy indítok egy blogot. Nem tudom, hogy lesz-e sikere, vagy rajtam kívül nézi-e valaki, de nekem ez egy jó elfoglaltság lesz, így mégjobban el terelem a figyelmemet a tanulásról...

Sokak szerint a karácsony, mint ünnep elvesztette a varázsát. Bevallom őszintén, én is csak úgy "beestem a fa alá", de ennek ellenére se gondolom azt, hogy nem lenne meg a szokásos hangulata a szeretet ünnepének. Az utcákon már december eleje óta nagy a zsúfoltság, mindenki ajándékot keres szeretteinek. Kitelepültek az utcai árusok is, köztük a karácsonyfa árusok is. (halkan jegyzem meg, nem tudom mit csinálnak a maradék 11 hónapban) Mindent összegezve szerintem az emberek többsége régóta készült az ünnepre.

Már ünnepek előtt jóval találtam egy érdekes dolgot az egyik nagyáruház karácsonyi katalógusában.

 

 Lehet, hogy ez mások számára megszokott hirdetés, de én felkaptam a fejem. Had emeljek ki pár hangot: ESŐ, ÓCEÁN, ESŐERDŐ, VÍZESÉS!!!!!! Most nem azért....de szerintem ez egy baromi jó üzlet a liberó gyártó cégeknek... Erre a négy hangra a gyerek garantáltan bevizel. Nem próbálkoztam még ilyen hangokra elaludni, de nem biztos hogy menne. Mi lesz a következő??? Játék villamosszék???

 

Első nekifutásra ennyit mondanék. Mindenkinek szeretnék kellemes ünnepeket kívánni! Ha még találok érdekes hirdetéseket vagy reklámokat, biztos felteszem ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://nap-mint-nap.blog.hu/api/trackback/id/tr86840267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása